søndag 22. januar 2012

Nytt år,nye utfordringer og med rene ark på bloggen.

Jeg kan bare ikke gi meg, så derfor har jeg planer om å begynne å blogge igjen. Her kommer jeg til å skrive alt mellom himmel og jord. Og jeg har ikke tenkt å få noe skrivevegring så det kan vel kanskje bli en hard kost for noen..Men hensikten er ihvertfall å få utløp for meg og mitt!!
En velger vel selv hva en vil ta inn til seg...

Jeg er vel kjent for å være stor i kjeften, noe som har gitt meg mye positivt i livet. Men også negative stunder dessverre. Men det får en velge å ta når en først skal være seg selv!
Er vel ikke alt en skal si eller snakke om her i livet vil vel enkelte hevde og mene! Der er det omvendt hos meg!!

Jeg bruker ord for det de er verdt, og ord har vel forskjellige betydninger for oss mennesker. For min del velger jeg å se på ord som min terapi, min sjel og mitt liv.
Er vel i grunnen en mening i at vi er unike..?

Den beste anvendelsen av livet er å bruke det til noe godt som overlever oss. Er det vel noe som heter. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar